Lorena Antoniazzi מעצבת האופנה

מעצבת האופנה Lorena Antoniazzi החלה את העניין שלה ביצירה כבר שהייתה בת 10, והשתתפה בתחרות ציורים. כנכדה של חייט, שהתמחה בייצור חליפות גברים, נראה שאופנה ועיצוב זורמים לה בדם. אך הדרך מאותה תחרות ציורים למותג אופנה מצליח הייתה איטית ויסודית. היא התחילה כמוכרת בחנות בגדים, קניינית עבור מותגים גדולים ובהמשך לבת טיפוחיו של המעצב אנריקו קבארי. אבל אהבת הילדות שלה לא הרפתה ממנה, והיא התחילה לשרטט שוב. בהמשך התקבלה לעבודה לצד קולד מונטנה וג'ורג'יו ארמני, ובסופו של דבר פתחה בית האופנה שלה בעיר פרוג'ה שבמרכז איטליה לפני כמעט שלושה עשורים.

לורנה אנטוניאזי, בסטודיו בפרוג׳ה, איטליה

 

המותג שנושא את שמה של אנטוניאזי מתמחה בעיקר בעיצוב וייצור של סריגים, ברמת גימור הגבוהה ביותר. פרט לסגנון הייחודי שלה, מה שמאפיין את המותג הוא שיתוף הפעולה של לורנה עם בעלה, לוקה, המנכ"ל והבעלים של חברה איטלקית, שמייצרת ומפיצה את בגדי המותג. השניים בחרו, מתוך אידיאולוגיה, להוציא את הקולקציה הראשונה שלהם דווקא באומבריה, עיירה קטנה בפריפריה של איטליה. הייתה זאת קולקציית קפסולה לבגדי נשים, שבה עשו שימוש בבדים יוקרתיים ובטכניקות חדשניות. החוש היזמי של לוקה יחד עם כישרון העיצוב של לורנה, הוביל אותם למסע בלתי פוסק של אופנה ויצירתיות, שבמהלכו הם מחדשים, מתחדשים ומשתנים ללא הרף.

מפעל הייצור , אומבריה , איטליה

 

בקולקציית אביב-קיץ 2022 מציגה אנטוניאזי חזון של עולם עכשווי. היא מתמחה בעיצוב במראה נקי, בשילובי טקסטורות ובדים יחד עם צלליות מודרניות וגוונים מונוכרומטיים. מצד אחד היא שומרת תמיד על קווים פשוטים ומחמיאים, ומצד שני מקפידה שכל הפריטים יהיו בעלי מראה יוקרתי, גם בבדים הנבחרים וגם ברמת הגימור. זאת מתוך רצון לעצב בגדים על זמניים, שיתאימו לצרכים של האישה המודרנית, וילוו אותה לאורך שנים.

קולקציית אביב - קיץ 2022 לורנה אנטוניאצי