MARC CAIN - RETHINK TOGETHER

לחשוב יחד על הסביבה שלנו זוהי האחריות והמטרה של כולנו, למען העתיד שלנו – בשביל חברת האופנה הגרמנית Marc Cain אלה לא מילים ריקות, אלא ממש דרך חיים. הן משקפות 45 שנה של תשוקה, יצירתיות ודיוק בפרטים הקטנים ביותר, לצד פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך ופעילות בלתי פוסקת לשמירה על איכות הסביבה.

 

מפעלי החברה בגרמניה

האופנה הייחודית של Marc Cain כוללת סריגים שמיוצרים בטכנולוגיה חדישה, הדפסים ושימוש בצבעים לא שגרתיים. מקפידים כאן גם על סטנדרטים גבוהים של תפירה ועיצוב, וגם שומרים על ערכים של קיימות כחלק בלתי נפרד משרשרת הייצור. איך עושים את זה? על ידי שימוש בחומרי גלם שלא מזיקים לסביבה, בטכנולוגיה שפותחה כדי שתהליכי הייצור יפלטו פחות פסולת וכמובן בדאגה לסחר הוגן.

שימוש מכונות תעשייה ששומרות על הסביבה

 

אבל זה לא עוצר שם – ב-Marc Cain עושים שימוש בחומרים ממוחזרים, ומבינים שכולנו חייבים לחשוב מחדש, ולגלות אחריות סביבתית למען הדורות הבאים. כדי שתוכלו לדעת בדיוק איך וממה יוצרו הבגדים שלכם, יסומנו בעתיד כל הבגדים שעוברים תהליך של מחזור את התג המזהה Rethink Together"". בגדים אלה לא רק מיוצרים מחומרים ממוחזרים, אלא מופקים בתהליך חדשני שמשתמשים בו בפחות במים וכימיקלים, כך שיש פחות נזק לסביבה. במובנים רבים זוהי חברת הייטק לא פחות מאשר מותג אופנה, שמשקיע משאבים גדולים במכונות חדישות לייצור טקסטיל, ובמפעל משוכלל שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

התג המזהה "RETHINK TOGETHER", שמסמן כי אלו בגדים שיוצרו מחומרים ממוחזרים

 

המחויבות לקיימות עוברת גם בדאגה למי שמייצרים את הבגדים. חברת Marc Cain מייצרת כיום את רוב הבגדים שלה (כ-70 אחוזים) בתוך גרמניה, מתוך חשיבה על מתן תנאים הוגנים וטובים לעובדי תעשיית האופנה. מה שמיוצר מחוץ לגרמניה כפוף להסכמים, שמחייבים את החברות המייצרות לתנאי העסקה הוגנים כתנאי הכרחי להתקשרות עם מארק קיין.

טכנולוגיה פורצת דרך בתעשיית האופנה

 

החיבור בין קפדנות, סגנון בלתי מתפשר ומחויבות לשמירה על הסביבה, מגשימים את החזון ששמו ב- Marc Cain לנגד עיניהם - לכוון לתוצאות הטובות ביותר למען עתיד טוב יותר.

 

לצפייה בקולקציה לחץ כאן