מגמות לאביב - קיץ 2022

אז איך יראה ארון הבגדים שלך בעונה הקרובה את בטח שואלת?...

לקראת השמש שמתחילה להפציע, אספנו עבורך את מגוון ה-טרנדים החמים ומגמות האופנה המובילות אשר קיבלו מקום של כבוד בתצוגות האחרונות. מוזמנת להכיר : )

 

קולור בלוק:

תגידו להתראות לצבעוניות מונוכרומטית. העונה הנוכחית אנו רואים יותר ויותר טוטאל לוק עם משחקי צבעים, פרינטים צבעוניים ושילובים לא רגילים. החל מחצאיות באדום דובדבן בשילוב של חולצות בגוון מתכתי. ז׳קטים בגוון אולטרה סגול יחד עם חולצות ניאון כתומות. אפילו האביזרים הנלווים קיבלו טוויסט של צבע ואנו רואים כפפות עור בגוון צבעוני אחיד או משקפי שמש במראה חתולי בצבע סומק.

אין ספק שצבעוניות חזקה הגיעה איתנו לקיץ הזה!

לואיסה סרנו , אביב - קיץ 2022 , קולור בלוק

 

חצאית המיני- מיקרו מיני חוזרת:

אם חשבנו שבתצוגות האופנה של קיץ 2021 המותגים המובילים העלו דוגמנית אחת אחרי השנייה בחצאית מיני והכרזנו על מגמה, נראה שהשנה היה יותר קל לספור את אלו אשר החליטו לא לעצב חצאית מיני כחלק מהקולקצייה החדשה שלהם.

חצאית המיני שנכנסה לאופנה בשנות ה-60 וה-70 כחלק מהשינויים החברתיים באותה תקופה של מחאה ורצון לחופש הביטוי, עושה קאמבק ענק ב- 2021 במעין מרד חברתי האומר: ״בוודאי שאנו יכולים לכסות את פנינו עם מסכה, אבל אנחנו נראה לכם את הבטן והירכים שלנו״. גובה החצאית יורד לירכיים ומחצאיות מיני שבדרך כלל מתחילות במותן אנו רואים אותה יורדת והופכת לקטנה יותר ויותר.

מארק קיין אביב- קיץ 2022, חצאית מיני

 

מראה השכבות:

זה כבר כמה עונות שמראה השכבות באופנה. אבל אנחנו רואות את המגמה הזו נשארת גם בעונת אביב-קיץ 2022 כחלק ממגמה רחבת היקף אשר מדגישה את הרצון שלנו בנוחות. הפעם מגמת השכבות מקבלת ביטוי מעט יותר שובבי, כמו למשל בחולצה עם שרוול דק וארוך ועליה וסט קצר, ג׳קטים קשורים על האגן במראה נונשלנטי ומשחקים עם חומרים שקופים כמו שמלה על מכנס - רק שיהיה נוח, ואם במקרה נצטרך יהיה לנו ג׳קט קליל להתכסות בו.

אלברטה פארטי אביב - קיץ 2022, מראה השכבות