היילי מנזיס

היילי מנזיס החלה את דרכה בעולם האופנה בלימודי עיצוב אופנה באקדמיה הגבוהה לאופנה בלונדון. דרכה נראיתה כמו סלולה לעולם האופנה, אבל החיים דווקא הובילו אותה למקומות אחרים. חוש ההרפתקנות של מנזיס תמיד היה גבוה והיא קפצה למחוזות של מסיבות רייב ומשם לסצנת הרוקנרול של לונדון ואפילו החלה ללמד יוגה בתאילנד.
בתקופה זו, היה נראה שהיא מתרחקת מעולם האופנה, אבל הסטייליסטית הפנימית שבתוכה לא הפסיקה לחשוב על אופנה, והרצון ליצור לא עזב אותה.

היא החליטה לפתוח דוכן בשוק פורטבלו שבלונדון למוצרי יד שנייה, וינטג׳ וצעיפי פרווה ממוחזרים. בזכות העין הייחודיית שלה והבחירות הלא טריוויאליות של פריטים מדוייקים אותם הביאה לדוכן, היא יצרה לעצמה קהל מעריצים גדול שעקב אחריה, קנה ממנה ודחף אותה לפתוח מותג אופנה משלה.

בסופו של דבר, מנזיס החליטה לענות לדרישות הקהל והקימה מותג בגדים על שמה, שכיום מונה מעל 100 חנויות ב-17 ארצות שונות בעולם.

Hayley Menzis

 מנזיס מתארת את עצמה ואת האישה שהיא מלבישה, באותו אופן: יצירתית, נועזת, שלא מפחדת לחלום. אישה שיודעת מה היא רוצה ולא מעוניינת להתנצל על כך, להפך. היא פשוט משיגה את המטרות שלה. זאת אישה שלא פוחדת להיות ״יותר מידי״, ולא מעניין אותה מה יגידו עליה ועל הבחירות שלה. היא נהנית מהחיים ומהריגושים הקטנים שיש בהם, כמו מסעדה טובה או דרינק עם חברה. היא הולכת אחרי הלב שלה, מלקטת חלומות וגם מגשימה אותם.

האשה שמנזיס אוהבת להלביש

 ואכן הקולקציות שמנזיס יוצרת, פונות לנשים האלו. הן עשירות בצבע וטקסטורה ומעבירות שמחת חיים וויטאליות. היא לא מתפשרת, ובוחרת בבדים איכותיים מתוך מחשבה שהבגדים האלה ילוו את הרוכשת שלהם במשך שנים. היא מציירת בידיה את ההדפסים שעל הבדים, יוצרת גזרות כשהיא מודדת את הבד על גופה, מדגמת ותופרת עד שמוצאת את הגזרה המתאימה.

Haley Menzies , מלקטת השראה

 

אין ספק שהתשוקה של מנזיס לחיים וליצירה ניכרת בקולקציות שהיא מעצבת. כמובן ששוק פורטבלו והדוכן שהיה לה לעולם לא עזב אותה, והם תמיד משמשים עבורה השראה בתהליך יצירת הקולקציות שלה המאופיינות בנגיעות  וינטג׳י, מהול במסיבת רייב בגואה והרבה הרבה נשמה ויצירתיות.

תהליך העבודה בסטודיו של מנזיס 

Hayley Menzies, אביב קיץ 2022