לים, למשרד, לערב: כל התיקים שאתן חייבות לקיץ הקרוב

צבעים עזים, רקמות וחומרים טבעיים והרבה מקום לדברים שצריך כשחוזרים לעבוד במשרד – הקיץ הקרוב נותן את אותותיו בטרנדים חדשים בתיקים. אם פעם חשבנו שתיק אחד מתאים להכל, ויישאר אתנו לאורך השנים, היום ברור שהתיק הוא אקססורי לכל דבר, ואנחנו יכולות (ותכלס כדאי לנו), לשחק ולהתאים אותו ללוק ולצרכים המשתנים שלנו. בעצם, גם בחירה נכונה בתיק יכולה לשדרג גם מראה קלאסי ושגרתי, ולהפוך אותו לרלוונטי ועדכני.

 

אז בואו נדבר על תיקים! בקולקציית התיקים באתר תוכלו למצוא שורה של מעצבים, שיחד מספקים לכן את התיקים שייקחו אתכן מיום העבודה, לבילוי זוגי ואפילו לחוף היום. בהקשר זה אחד מהטרנדים הבולטים הוא תיקים רקומים/סרוגים, כמו תיק הקרושה של ALBERTA FERRETTI, שמעוטר בחרוזים עם רצועת צד. תיקים שכאלה הם לבדם סיבה לצאת לחופשה, הם נוחים, עמידים ולגמרי יכולים לייצר מראה בוהו-שיק רגוע ונינוח.

עושה חשק ללכת לים. תיק קרושה של ALBERTA FERRETTI

 

טרנד נוסף שאי אפשר לפסוח עליו בקיץ הזה (וזאת לגמרי מחמאה!) הוא השימוש בצבעים עזים ונועזים. עם ג'ינס וטי שירט לבנה, או אפילו עם שמלת ערב שחורה, תיק ורוד בזוקה או צהוב שמש נותן מוקד צבע אלגנטי ומושך. כאלה הם למשל התיקים של המעצבת SARA BATTAGLIA, שהתיקים שיצרה משלימים את המראה הכללי השולט בקיץ הנוכחי – צבעי פסטל וטוטאל לוק צבעוני מכף רגל ועד ראש.

צבע מכף רגל עד ראש: התיקים של SARA BATTAGLIA

 

ועם כל האהבה שלנו לחופש, החודשים האחרונים גם סימנו עבור רבות את החזרה לעבודה מלאה מהמשרד. עבור ימים עמוסים כאלה אנחנו זקוקות לתיק שיהיה נוח, יכיל את כל מה שאנחנו זקוקות לו ועדיין יהיה מספיק יפה ואלגנטי. תיק שכזה תוכלו למצוא בקולקציה של מארק קיין.

שלוש, ארבע לעבודה! תיק באקט של MARC CAIN