כל צבעי הנשיות: קולקציית Cruise של Marc Cain

צבעים נועזים, גזרות מחמיאות ופריטים קלאסיים ועל זמניים – Marc Cain מציגים בקולקציית הסתיו/חורף חזון של אישה נועזת, שנוח לה להיות מי שהיא. תחת הכותרת "Express Yourself" בחרו במותג במנעד רחב של צבעים וגזרות, שלא רק יחמיאו ויבליטו אתכן אלא גם יוכלו לשמש אתכן לאורך כל היום. הקולקציה, שפריטים ראשונים ממנה אפשר כבר למצוא בסניפים ובאתר (ופריטים נוספים מיועדים להתווסף בשבועות הקרובים), כוללת שמלות וחצאיות קצרות, סריגים קלילים ואלגנטיים וג'קטים שיתאימו כמעט לכל מטרה.

 

כשמעצבים אחרים בוחרים בחורף בצבעים קודרים ובדים כבדים, הקולקציות של Marc Cain מלאות בצבע ואור, כשלצד שחור ותכלת אפשר למצוא גם סדרה של פריטים באדום בוהק - עם שרוולים ארוכים, קרדיגן עם דיטיילז עדינים של כיסים בלבן ועד מעיל אדום גדול שכיף להתכרבל בתוכו. כל אחד מהם יכול להשתלב עם פריטים אחרים מהקולקציה, או פשוט בטוטאל לוק אדום בוהק.

אדום זה השחור החדש. מתוך הקולקציה של MARC CAIN

 

כאמור גם התכלת שולט ברבים מהפריטים בקולקציה ומכניס בהם תחושה מרגיעה של שלווה, לצד הדפסי חיות וסמלים מן הטבע: זברה, נמר וטיגר. מה שברור הוא שגם כשמדובר במכנסים מחויטים או חליפות אלגנטיות מסאטן, הקפידו במותג להוסיף טוויסט יומיומי, שהופכים את הבגד לנוח, פרקטי ובעיקר נותן במה לאישה שלובשת אותו. עבור Marc Cain הצבעוניות היא לא רק בחירה אסתטית אלא סמל ממשי לגיוון ולמגוון. זאת באה לידי ביטוי בעיצובים שיתאימו לכל הנשים בכל הצורות, הגדלים והצבעים, וגם בתצוגה של כל צבעי הקשת – שמרפררת לדגל הגאווה, ומסמלת את החופש להיות מי שאת.

האור בוקע מהבד. פריטים בתכלת מתוך קולקציית ה-CRUIES

פרט להשראה משנות ה-60 וה-90 שאפשר לראות בחלקים של הקולקציה, שולבו גם לוקים בהשראת אופנת רחוב מודרנית. אלה באים לידי ביטוי בשימוש בפרינטים מלאי הבעה, בהם הדפסי חיות דוגמת זברה ונמר, גם הם בצבעים חזקים, ושילובי צבעים ייחודיים. כל אלה במטרה להעניק למי שלובשת את הבגדים תחושת ביטחון וביטוי עצמי.