טרנד החליפות

שמת לב שבזמן האחרון בכל מקום יש מישהי עם חליפה? לא כזו שאבא שלך לבש בחתונה, אלא אחת מדוייקת וסופר אופנתית, חליפה כזו שבא לך לשאול מאיפה בדיוק היא רכשה את המראה הסופר טרנדי הזה, לעזוב את כל מה שאת עושה, וללכת לרכוש אותה : ) 

אז אין ספק שטרנד החליפות, שפעם היה מזוהה עם מראה גברי, חצה גבולות ומחוזות והגיע לכל תצוגות האופנה. אנחנו רואים יותר ויותר מעצבים שמעוניינים לשחק עם המחוייט בגזרות ובבדים מעולמות אחרים ולהגיע למראה שונה. מראה שהופך את המחוייט לקז'ואל ומגניב, כזה שאפשר ללבוש לכל מקום ובכל שעה. 

ואנחנו כאן כמובן כדי לסקור עבורך את כל הסגנונות שהכי אהבנו: 

חליפה במראה גברי, בסגנון הקולוק בלוק

אם עדין לא שמעת, חוץ מטרנד החליפות, טרנד הקולוק בלוק הוא אחד הלהיטים הכי חמים של קיץ 2022. מכנסיים בצבע אחד, ג׳קט בצבע שני, וחולצה מחוייטת בצבע שלישי. חשוב שכל צבע יהיה חזק ודומיננטי, וקיבלת לוק מדויק לקיץ הקרוב.

Luisa Cerano, Spring Summer 2022

 

חליפת פשתן בגוונים בהירים של ורוד ובג׳

פשתן הוא הבד המושלם לעונה, גם מבחינת העובי וההתאמה לטמפרטורה וגם מבחינת המראה הקליל והמדוייק שלו לימים חמימים, חוף, שמש וים. הבד המתקמט והנוזלי, הופך כל חליפה במראה נוקשה, לכזו שאפשר ללכת איתה לכל מקום. חוץ מזה שאת סופר אופנתית, גם נעים ונוח לך!

Raini ,Spring Summer 2022

Lorena Antoniazzi, Spring Summer 2022 

חליפות בלוק אלגנטי, נשי ומוקפד

בגזרה קצת אחרת ממה שרואים בכל מקום, חליפה עם חלק עליון רק עם ווסט, ומשחק של חגורת חוט שמקנה מראה דינמי וזורם.

Liviana Conti, Spring Summer 2022

חליפת ווסט ועליו גקט קצר בגובה בחזה. המשחק הזה של הגזרות נותן בדיוק את הטווייסט שאת מחפשת. מראה מיוחד ושונה שלא תראי אצל כל אחת. מראה מאוד מוקפד ואלגנטי לפגישות עבודה או אירוע מיוחד שחשוב לך להפגין נוכחות.

Alberta Ferretti, Spring Sumer 2022

חליפה עם פרינט לנועזות ביותר

המראה הסופר אופנתי הזה מככב הקיץ, ואנחנו כאן להזכיר לך שחליפה הכוללת חלק עליון ותחתון - באותו ההדפס תראה נהדר גם כשאת הולכת לעבודה וגם שאת יוצאת בערב. רק אל תשכחי שהבד יהיה נעים ונוח.

Boutique Moschino, Spring Summer 2022

מראה ספורט אלגנט: 

נסיים עם הסגנון של החליפה הספורטיבית, זו שתוכלי ללכת איתה באמת לכל מקום ויהיה לך נעים, כיף ונוח ועדין תראי מלאה בסטייל עכשווי ומדויק.

Marc Cain, Spring Summer 2022