לייק מיכל&נועה: פינת הסטיילינג החדשה שלנו!

איזה כיף, סוף העונה הגיע! נכון, בחוץ עדיין חם מאוד, אבל חברות האופנה כבר נפרדות מהקיץ הנוכחי, ומתכננות את העונות הבאות. אנחנו שמחות להשיק דווקא עכשיו פינה חדשה – שכולה המלצות מלאות בסטייל בשבילכן. נעשה לכן סדר בכל המבחר, ניתן את הטיפים שלנו ללוקים מנצחים ונעורר בכן השראה להתלבש מעולה. וההתחלה, כאמור, עם מסיבת סוף העונה! אז מה כדאי לקנות? אילו פריטים יישארו איתנו גם לשנה הבאה? ומה הבגדים המנצחים שאתן חייבות בארון?

את הספתח נעשה עם קלאסיקה מנצחת – אומרים שכל אישה צריכה שמלה קטנה שחורה טובה בארון. אנחנו אומרת, שכדאי ומומלץ גם ג'קט שחור מחויט מעולה. את הג'קט של ALBERTA FERRETTI אתן לובשות כשהוא סגור כל הזמן, הוא דאבל ברסט ועשוי ויסקוזה. חוץ מהגזרה המחמיאה מאוד שלו, יש בגב קאט אאוט רצועות, שהן דיטייל מאוד ייחודי, והופך אותו מעוד ג'קט שחור לפריט חגיגי ומושך. תוכלו ללכת איתו עם השרוולים מקופלים או פתוחים עד הסוף, וככה לעבור ממראה יום למשרד למראה נוצץ יותר לערב.

 

ומפריט לצבע – אם בקיץ הזה ראינו פה ושם את הצבעים תכלת ווורוד מבצבצים בפריטים בודדים, בקיץ הבא הם כנראה יהיו הצבעים השולטים. זה בדיוק הזמן להצטייד בשמלה נהדרת של בוטיק מוסקינו, שיכולה לעבוד גם לבד כשמלת ערב וגם להיראות יותר קז'ואל עם ג'קט ג'ינס ונעליים שטוחות. השמלה זמינה בתכלת או וורוד הורס.

יש פריטים שעצם הנוכחות שלהם בארון כבר משדרגת אותו, והם יכולים לגמרי לעבוד בשתי העונות ובכמה קומבינציות. כזאת היא חצאית המקסי של LUISA SPAGNOLI – חצאית ארוכה בצבעי כחול לבן, עשויה כותנה עם חגורת קשירה בבטן. אפשר לצוות אליה בחורף סריג ניטרלי, ובקיץ לשדך אותה לטי-שירט לבנה. עם נעליים שטוחות או עקבים - מדובר ללוק שימשיך איתכן מהבוקר אל הערב.

ונסיים את המלצות סוף העונה שלנו עם חולצת כותנה אורגנית, עם פרינט עדין ועל-זמני בגווני אדמה של BOGNER. גם הבד וגם הגזרה הופכים אותה למושלמת לקיץ, ואפשר לשלב אותה גם עם מכנסיים רחבים, כשהיא מוכנסת ומדגישה את המותניים, וגם עם מכנסיים בגזרה צרה – אז היא תישאר בחוץ, ותייצר לנו מראה אוורירי.

מוזמנות לנצל את מחירי סוף העונה וליהנות מ- 30% הנחה על הפריטים.

נתראה בפינה הבאה!!!