לא רק לבן: מה לובשים בערב החג?

עוד רגע מגיעים חגי תשרי והמחשבות על ערב החג עברו מ- קניות, בישולים ואירוח, ל- מה נלבש?
הצבע הלבן באופן מסורתי ממש, תופס מקום של כבוד בשולחן החג, והרבה פעמים גם מסביבו. אז איך נמצא אאוטפיט מרענן, שיראה חגיגי ומהודר אבל ישבור את המסורת המעט משעממת? הרעיון הוא לשבור את פלטת הצבעים הבהירים ולהשתמש בהם כקונטרסט ולמצוא פרטי לבוש טרנדיים, שיתכתבו עם רוח החג אבל עם חותמת אישית ומסוגננת. ריכזנו עבורך מספר אופציות לאאוטיפים חגיגיים במיוחד! בואי להציץ:

קלאסי – אלגנטי

שמלת מקסי עם הדפס עכשווי, עשויה 100% משי, עם שרוול ארוך. נוחה ונעימה, ממש מדוייקת למזג האוויר הנוכחי. השמלה מכופתרת לכל אורכה, מה שמייצר עניין וקלילות. בדי המשי הנשפכים ישתלבו נהדר באווירת החג ויעניקו לך מראה עשיר ואלגנטי. אפשר להחליף את העקבים בכפכפים בצבע כסף או ניוד, למרות שבמקרה הזה, העקבים המוזהבים מעניקים פה טוויסט טרנדי.

 

הלוק המחוייט

אם את מאלו שמעדיפות את הנוחות שבמכנסיים, כדאי לבחור בלוק המחוייט, הכל כך מודרני.
ג'קט בולרו קצר ומכנסיים מחוייטים בהדפס פפיטה – שילוב סופר מעודכן ונכון לעונה, כך שאין ספק שמדובר באאוטפיט שימשוך תשומת לב. מעבר לסטילטו ותיק קלאץ' בצבע נועז, אין צורך באביזרים נוספים, שכן החליפה המחוייטת היא פריט המפתח פה.

 

שיק בג'ינס

למי שמרגישה שובבה וחושקת במראה צעיר וקליל יותר, כדאי ללכת על מראה חגיגי במכנסי ג'ינס מבד קטיפה וחולצה מחוייטת בהדפס חיות צבעוני. הטקסטורה העכשווית לצד שילובי הבדים של המכנסיים והחולצה, יעניקו לך מראה עכשווי ומלא סטייל.
מעבר לחולצה שתמשוך הרבה עניין, שילוב עקבי סטילטו בגוון כהה, ישמשו המשכיות למכנסיים ויצרו אשליה של אורך. כמובן לא לשכוח: לשלב תכשיטים ותיק קלאצ' להשלמת מראה אלגנטי ולא מתאמץ.

 

שיק זוהר

למי שלא מוותרת ובכל זאת רוצה ללכת על פלטת הצבעים הבהירים, חולצת טישירט בצבע בהיר וחצאית בצבע מטאלי (במקרה הזה - פייטים זהובה) – ישדרגו לך את הלוק ויעניקו מראה אלגנטי ונוצץ, שלא ישאיר אף אחד אדיש.
שרשרת אוברסייז או צמיד בולט, יהיו תוספת נכונה ומדוייקת למראה הזה.