מה תלבשי בקיץ הקרוב?

באביב הזה תלבשי לבן!

או פרחוני או אולי בכלל גוונים של פסטל? פסח מתקרב אלינו בצעדי ענק ואנחנו כאן כדי לעשות לכן סדר בנוגע לכל מה שאופנתי ונכון לקראת החג.

תעלה ותבוא הגברת הראשונה, החגיגית ובעלת המראה העל - זמני, השמלה הלבנה. אין ספק שללכת על שמלה לבנה זה ללכת על בטוח. פריט שתמיד יהיה באופנה, רלוונטי ונכון, שאפשר לחזור אליו גם בעוד עשור והוא תמיד חגיגי ומרגש כשלובשים אותו. כשאת בוחרת שמלה לבנה, מומלץ להקפיד על אחת מהאופציות הבאות: לבחור בגזרה פשוטה המשלבת טקסטיל ייחודי, כדוגמת שמלת החולצה של Marc Cain. בסגנון הזה הגזרה קלאסית ופשוטה וזה נותן מקום לבד לבלוט כך שהרקמה היא הסיפור המרכזי. אופציה נוספת היא לבחור בגזרה מתוחכמת ובד קלאסי ופשוט. כמובן שלא כל אחת מרגישה נוח בשמלה וזה לגמרי בסדר. במיוחד עבורכן, ריכזנו כמה אופציות טובות לא פחות לשילובים של חצאית או מכנסיים עם חולצה בצבע לבן חגיגי, במיוחד לחג.

 

שמלות קלאסיות עם טקסטורה ייחודית, Marc Cain , אביב- קיץ 2022/p>

Alberta Ferretti  אביב קיץ 2022

Lorena Antoniazzi מראה קז׳ואל לבן, אביב קיץ 2022

Luisa Spagnoli חליפה לבנה  , אביב קיץ 2022

 

המלצה נוספת שלנו לקראת האביב, הם פרטי לבוש עם הדפסים פרחוניים. אין מראה יותר אביבי וחגיגי מפרחים ופרפרים שמסמלים את העונה. במיוחד השנה, שאלמנטים מן הטבע מככבים ובגדול. ההדפסים יכולים להגיע בשלל צבעים וצורות, החל מפרינט גדול שמכסה את כל הבגד או טאצ׳ קטן כמו פרח בודד על החולצה, אשר מעניקים את הטוויסט המעודכן.

אפשר ורצוי לשלב מכנסיים צבעוניים עם חולצה ניטרליית או להתהדר בשמלה פרחונית. ואם כל אלה לא מספיק ססגוניים ללוק שאת מחפשת, אז נסב את תשומת לבך לאחד הטרנדים הלוהטים (!) של העונה -הדפס פרחים באביזרים - כדוגמת סנדלי הפלטפורמה של אלברטה פארטי עם רקמת הפרחים  הייחודית עליהם.

פרחוני, Marc Cain אביב- קיץ 2022

Alberta Ferretti אביב- קיץ 2022

Hayley Menzis, שמלה פרחונית , אביב קיץ 2022

Riani, שמלה פרחונית , אביב קיץ 2022

 

לסיום נקנח עם קלאסיקה: גווני הפסטל. ביום השמשי הראשון של העונה, כאשר מתחילים להרגיש את האביב בפתח, אנחנו רצות לארון לחפש מה יש לנו ללבוש בגווני פסטל שמתכתבים עם הגלידה הראשונה. אין מה לעשות גווני פסטל ואביב, מאז ומתמיד הלכו טוב ביחד, הם משרים אווירה של זוהר ונעורים ויוצרים שמחה בלב (ובעיניים). גם כאן הבאנו לכן כמה אופציות טובות לחג: החל משמלה בגוון כחול פסטלי וטרנדי, חולצת סאטן מבריקה וחגיגית ועד לחליפה אלגנטית עם חולצה בגוונים של כחול ולבנדר.

מאחלות לכולכן חג אביבי ואופנתי במיוחד!

Boutique Moschino , גוונים של פסטל , אביב קיץ 2022

 

Riani, גוונים של פסטל , אביב קיץ 2022

Luisa Spagnoli שמלה  , אביב קיץ 2022

Luisa Cerano, חליפה , אביב קיץ 2022