Alberta Ferretti - ריזורט 2022

במשך שנים היו עיצוביה של אלברט פארטי שם נרדף לעדינות ורומנטיקה. אלא שעכשיו השמלה העדינה והשקופה מפנה את מקומה לפרקטיות ונגישות. המעצבת האיטלקייה מציגה בקולקציה הנוכחית יותר ויותר אופציות ללבוש יומיומי. מי שעומדת מולה היא האישה של ימינו – עובדת, זזה במהירות בין משימות החיים וזקוקה הרבה יותר למכנסיים מאשר לשמלות ערב.

האישה של פרטי זקוקה יותר למכנסיים מאשר לשמלות ערב

זהו לא השינוי היחיד בליין שמציגה פרטי. למרות שקשה להגדיר את הסגנון או הגישה העיצובית שלה כקיצוניים, הרצון ליצור בגדי יומיום ייחודיים הביאו אותה לשחק עם צלליות חזקות ומעניינות. הבגדים מעוצבים מתוך מחשבה על יעילות, נוחות ומשווים למי שלובשת אותם מראה של חוסן. פרטי בחרה להשתמש כאן בחומרים דוגמת כותנה עבה ומשופשפת, בדים במראה צבאי ובמעילי טרנץ׳ עם המון כיסים פרקטיים. ״שמונה מתוך עשר נשים שני רואה ברחוב לובשות מכנסיים״, מסבירה המעצבת, ואכן המראה העוצמתי מושג גם בזכות המכנסיים, שעוצבו בגזרה רחבה ומכפלות ארוכות במיוחד. גם החצאיות והשמלות עברו מהפך, והונחו מעל מכנסיים. בכך ממשיכה פרטי את הקו הנוח מצד אחד והחזק מצד שני, ומעניקה לנשים לבוש יומיומי ייחודי ופונקציונאלי בו זמנית.

שמלות מונחות על מכנסיים: שילוב בין חוזק לנוחות

במובן מסוים הרומנטיקנית הנצחית היא ב-2022 רומנטיקנית מחוברת לקרקע. זוהי הסיבה שבגללה נוכל למצוא פה הרבה רומנטיקה, שלובה היטב בעיצובים הנוחים. בין שמדובר ברקמות ותחרות, צווארונים עם קפלים בסגנון רומנטי, חולצות במראה גברי עם דיטיילז עדינים ועד חולצות פשתן שנלבשות מתחת לחולצות נפוחות – כל אלה מחברים בין הפנטזיה והעדינות, לבין בגדים שנשים ישמחו ללבוש ליום העבודה העמוס שלהן.

אז אמנם קולקציית שמלות הערב של פרטי עדיין מאופיינת בעדינות רבה, בדי שיפון נשפכים והרבה גלאם, אבל נדמה שכעת היא מספקת גם השראה לנשים חזקות, שהאופנה היא חלק בלתי נפרד מחייהן.

 

לצפייה בקולקציה של המעצבת לחץ כאן