כל הפרטי MUST למלתחת קיץ מושלמת!

הקיץ כבר כאן ואם עדיין יש לך פרטי חורף בארון – זו היא קריאה אחרונה להכין את מלתחת הקיץ עם פריטים מדויקים לעונה. אם במקרה את בדיוק מסדרת את הארונות, הכתבה הזו כנראה תעשה לך סדר לגבי מה נכון לשמור מהעונה הקודמת ובמה את חייבת להצטייד ממש בקרוב.

 

אז נתחיל כמובן עם הבסיס, קז'ואל יום יומי שמאפשר לך גם להגיע למשרד בלוק מעודכן ונוח, גם להמשיך לגינת משחקים עם הילדים ואפילו לצאת בערב לדינר - עם השילוב הנכון. ג'ינס הוא פריט חובה בכל מלתחה ובמיוחד ג׳ינס בגזרה מושלמת, כזה שלא תפסיקי לחרוש עליו. הג׳ינס הוא הפריט העל זמני שלנו בארון: חורף – קיץ הוא תמיד שם! אבל אל תטעי, יש דגשים מיוחדים בבחירת צבע וגזרה שצריך לוודא בכל עונה, בכדי לעקוב אחרי הטרנדים והמגמות העכשוויות.

 

בעונה הקרובה הכחול רויאל מככב לצד הגזרה הרחבה. אפשר לראות שאופנת הסקיני מתרחקת מהמלתחה שלנו, ומראה שנות ה- 60 חוזר ובגדול. אם את מעדיפה לבחור במראה יותר קלאסי, נמליץ על גזרה ישרה בצבע תכלת דהוי - קלאסיקה במיטבה שמשתלבת כמעט עם כל פריט.

Ermanno Sceravino, Spring Summer 2022

Drykorn, Spring Summer 2022

Marc Cain, Spring Summer 2022

הפריט השני במלתחה שלך לקיץ הזה הוא חולצה מכופתרת בצבע לבן, שהיא פריט חובה בכל ארון קיץ! אנחנו אישית מעדיפות אותו עם טוויסט שמשדרג את הלוק, עיצוב עם אלמנט מתוחכם שיהפוך את החולצה הלבנה לקצת שונה. אבל אם חשקה נפשך בחולצה בסיסית לחלוטין בגזרה מוקפדת שתבליט את גווני השמש והשיזוף העדין - גם זו אופציה מוצלחת לא פחות.

Luisa Cerano, Spring Summer 2022

פריט נוסף וחשוב בכל מלתחת קיץ, הוא ג׳קט מחוייט מבד שמתאים לעונה, כלומר פשתן או כותנה. בדים נושמים שמוסיפים אלגנטיות ללוק שלך ולא מכבידים מבחינת מראה. הז'קטים הפכו לפרטי MUST לקיץ 2022. יש בז'קט משהו מהודר ואלגנטי, ומצד שני הבד הנעים והרך הופך אותו לטרנדי ולא מחייב. זה פריט שתוכלי ללכת איתו בבוקר לעבודה ולהמשיך איתו בכיף לדרינק עם החברות בסוף היום.

Drykorn, Spring Summer 2022

 

Raini, Spring Summer 2022

Lorena Antoniazzi, Spring Summer 2022

חצאית אוורירית במראה קיצי, כזו שיהיה לך כיף איתה ותשרה עליך אווירת קיץ רומנטית.

Drykorn, Spring Summer 2022

Luisa Spagnoli, Spring Summer 2022

שמלה קלאסית עם תחרה במראה קיצי ובגוונים של מדבר. צבעי החמרה, החול, האבן והלבן איתנו כבר כמה עונות. שלבי אותם עם תחרה או רקמה ויש לך לוק מנצח, הכי אופנתי שיש וכזה שכולן ישאלו אותך עליו.

Alberta Ferretti, Spring Summer 2022

 

Marc Cain, Spring Summer 2022

סנדלי פלטפורמה בשילוב קש - קלאסיים ,יפים, קיציים והכי חשוב – נוחים. כמה כיף שנעלי הפלטפורמה חזרו, כי למי יש כח ללכת כל היום על עקבים, במיוחד בקיץ. הם סופר אופנתיים ומשתלבים הכי טוב עם טרנד המכנסים הרחבים, אבל יראו מצויין גם עם חצאית ושמלה ויהיה לך נוח איתם גם בגינה וגם בעבודה.

Alberta Ferretti, Spring Summer 2022