המשפחה מתרחבת עם מותג חדש ושווה!

אנחנו שמחות ונרגשות לשתף בבשורה על מותג חדש שמצטרף למשפחת מימוזה ומותגי העל שלה. המותג המוביל Marina Rinaldi מבית MAX MARA, בעל וותק של למעלה מ-40 שנה בעולם האופנה, מציע בגדים לנשים במידות גדולות, מבדים איכותיים, בגזרות מחמיאות וללא התפשרות על האיכות וסטייל. הכל נעשה מתוך מטרה אחת נעלה: להנגיש אופנה איכותית לנשים בכל המידות.

בעוד מותגים ברחבי העולם משתמשים בדוגמניות במראה שונה ומיוחד, על מנת להמחיש את נושא ה- Diversity, המותג הזה מבטיח וגם מקיים זאת כבר עשרות שנים, עם מספר קולקציות עיקריות עבור נשים במידות גדולות:

קולקציית Marina Rinaldi

בין עיצובים איקוניים וסגנונות חדשים, קולקציית Marina Rinaldi  מבטאת את האישיות הייחודית של כל אחת. בקולקצייה זו בגדים ואביזרים המציעים את השילוב המושלם של יצירתיות ואלגנטיות בבגדים שמתאימים לשימוש יום יומי או לאירוע מיוחד.

קולקציית Elegant
בקולקציה זו המותג מציע פריטים מרהיבים בעיצוב יוקרתי, העשויים מהבדים האיכותיים ביותר, תוך מחשבה ותשומת לב לפרטים הקטנים. מה שמאפיין במיוחד את הקולקציה הזו, היא המחשבה על אירועים אקסקלוסיביים שבהם תרצי למשוך את כל תשומת הלב.

קולקציית Voyage

מעודנת, קוהרנטית וקשובה במיוחד לקיימות. קוקלציית ביגוד ואביזרים מינימליסטיים, המשלבים אלגנטיות ונוחות, ויוצרים תחושה של הרמוניה עם הסביבה שלנו. פריטים אשר מעניקים נוחות מקסימלית במהלך כל היום ומחמיאים במיוחד עבור כל מבנה גוף.

קולקציית Sport

קולקציית פנאי מושלמת, שהיא שילוב בין לבוש אקטיבי, לבין פריטי לבוש אופנתיים, שמתאימים לשימוש בזמן אימון יוגה או פילטיס כמו גם לקפה של אחרי עם החברות. הפריטים בקולקציה משקפים דרך חדשה להסתכלות על המלתחה היומית, ומבטאים אנרגיות של חופש.

קולקציית Relax

כל פרטי הקולקציה משדרים זרימה ונינוחות. מיועדת עבור מי שחפצה נפשה בפינוק עצמי, עם אאוטפיט יומיומי הכולל בדים קלילים שמרגישים נינוחות עדינה על הגוף, בגזרה זורמת ובצבעים רכים אשר משתלבים בקלות עם כל בגד אחר בארון.