בד פשתן - מדוע אנחנו כל כך אוהבות אותו?

בד הפשתן איכותי ויוקרתי, מלווה אותנו מאז ומעולם. הסיב הטבעי מעניק תחושה קלילה ונעימה שמושלמת לקיץ הישראלי. בנוסף, בד הפשתן הוא בד נושם אוורירי ונראה נהדר. בתהליך הגידול והייצור של הפשתן לא משתמשים בכימיקלים ולכן הוא גם אנטי-אלרגני.

אם בחרתן בבד פשתן איכותי שיוצר בסטנדרטים גבוהים, תרגישו בהבדל מיד. המגע הרך והנעים, התחושה הטבעית והמראה הייחודי הופכים אותו לשילוב המושלם בין שימושי ואלגנטי. אין ספק שעם כל כך הרבה יתרונות, בד הפשתן שווה את ההשקעה.

בקולקציה החדשה ניתן למצוא מגוון פריטים העשויים מפשתן.

אחד הפריטים האהובים עלינו ביותר מבד פשתן הוא שמלות. בעיקר בשל היכולת להציג לוק מרשים ואלגנטי וגם לשמור על קרירות הגוף בחודשי הקיץ החמים.

לפשתן מראה אלגנטי קלאסי, ולא מתאמץ בו זמנית.
אין ספק שהמראה הטבעי והנונשלנטי שלו יוצר ייחודיות וקסם בכל לוק שתבחרי. לכן, זה לא מפתיע שניתן למצוא אצלנו בחנויות מגוון רחב של מכנסיים העשויים מפשתן, שתוכלי להרכיב איתם טוטאל לוק מנצח.

בנוסף לכל מעלותיו הרבות, בד פשתן הוא אחד הבדים הידידותיים ביותר לסביבה. לכן המותגים שלנו, מאמצים אותו לקולקציה שלהם ובכך שומרים על קיימות ואיכות הסביבה באמצעות תהליכי ייצור אקולוגים יותר.

בד הפשתן מתייבש מהר מאוד ונראה במיטבו כשהוא מעט מקומט, מי שבוחרת לא לגהץ אותו - בהחלט יכולה ליצור סטייטמנט אופנתי. וזה גם מקל על בחירת חולצה ליום יום או לבילוי לילי.

לסיכום, ניתן לומר על הפשתן שהוא בד מלכותי ומנצח וכמו יין טוב, גם הוא משתבח עם השנים.
ככל שנשתמש יותר בבגדים העשויים פשתן – כך הם יתרככו ויהיו נעימים יותר ויותר ללבישה.